„Anya útja” önismereti műhely

(Kis)gyermekes anyáknak

Egyedül és elszigetelve érzed magad anyaként a mindennapokban? Szeretnéd feldolgozni mi változott benned mióta édesanya lettél? Megtalálnád újra önmagadat anyaként, feleségként, nőként?
„Anya útja” önismereti Műhely neked szól.

Az „Anya Útja” Módszertan a nemzetközi Mother Nature projekt keretében létrehozott önismereti tanulási program, melyben saját anyai utadat a Természet és művészeti alkotások tükrében tárod fel, támogató anyakörben. Különleges lehetőség arra, hogy találkozz és kapcsolódj önmagaddal és más anyákkal, hogy a közös munka során ráláss az anyaként megélt belső változásra és tanulásra. A műhelymunka során újragondolhatod életutadat az ANYASÁG tükrében, az ANYAKÉNT elsajátított új képességek tudatosításával, hogy erőt nyerve segítsen tovább lendülni a nehézségeiden.

MIT NYÚJT A MŰHELY PROGRAM?

  • 6 alkalmas zárt kiscsoportos (4-10 fős) önismereti tanulási program
  • egymásra épülő tanulási folyamat, EGY-EGY ALKALOM IDŐTARTAMA 2,5-3 ÓRA
  • Természet által támogatott tanulás a saját anyai tapasztalataidról, utadról
  • Kreatív önkifejezés és kapcsolódás
  • Csoportmunka a Mother Nature Anyatermészet önismereti kártyákkal

A kártyacsomag iránytűt kínálnak az anyaság labirintusában, támogatást, segítséget a nőknek az anyaság első éveinek kihívásaiban. A MotherNature Anyatermészet kártyák 42 principiumra épülnek, melyek több száz anya és anyákat segítő szakember tapasztalatait foglalják össze az anyává válásról, az anyaság állomásairól. A lapokon László Eszter meditációban kapott képei jelennek meg.

A Mother Nature kártyacsomagban megjelenített témák:
Az Anya Útja, A kihívás, mint lehetőség, A belső erő, Belső átalakulás, Az anyaság ajándékai, Kapcsolódás a természettel.

A csoportoknak fontos elemei a természetben végzett gyakorlatok és természeti elemekkel való alkotások.

Az intenzív részvétel miatt, korábbi tapasztalataink alapján a kisgyerekek jelenléte nehezebbé teszi a résztvevőknek a teljes részvételt. Így javasoljuk, hogy egész kicsi gyermekek esetében apa, nagyszülők segítségével szervezd meg a zavartalan jelenlétet a műhelyen, esetleg az ebédszünetben való találkozással.